facebook
twitter

"O KOΣΜΟΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΙΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ"

Όταν τον βλέπει κάποιος στη σκηνή είναι αδύνατο να πιστέψει ότι ξεκίνησε από το χώρο της διαφήμισης και όχι από σχολές υποκριτικής, αφού το μόνο που ήθελε ήταν απλά να γράφει ένα κείμενο με χιούμορ και αυτό να το μεταδώσει στον κόσμο. Ο Γιώργος Χατζηπαύλου έχει κερδίσει μεγάλο μέρος του νεαρόκοσμου, ως γνήσιος κωμικός stand up αλλά και μεγαλύτερες ηλικίες τον ακολουθούν πιστά γιατί βρίσκουν τόσα πολλά από τον εαυτό τους στο κείμενό του. Σταθερός στους συνεργάτες του, από τον παραγωγό, τον οποίο εκτιμά πολύ μέχρι και τους ανθρώπους του θεάτρου, αφού είναι κοντά του πολλά χρόνια, φέτος πήγε σε έναν υπέροχο πραγματικά χώρο, το Εν Αθήναις και μάλιστα πολύ κεντρικά, στο Γκάζι, μείωσε τις τιμές και ξεκίνησε τη νέα σεζόν δυναμικά με πολύ κόσμο, κάθε Παρασκευή και Σάββατο με το έργο «Ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα», το οποίο κυρίως μιλάει για τι άλλο; Τις σχέσεις!! Αν και καιρό τώρα ακούμε τη φωνή του στο «Κάτι ψήνεται» αλλά και μέσα από τη συχνότητα του Βήμα fm, μας είναι πολύ οικείος από τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις, τόσο στα «Σφηνάκια», όσο και στο “comedy lab” που συνεχίζεται στο διαδίκτυο. Ο ίδιος απαντά ειλικρινά για όλα, τόσο για τη σύντομη συμμετοχή του στην περσινή μεσημεριανή εκπομπή του Star channel, όσο και για τα «οικονομικά μεγέθη» εκτός και εντός κρίσης..

-    Tι διαφορετικό πιστεύεις ότι δίνει η φετινή σου παράσταση στον κόσμο;

«Δεν ξέρω αν έχει κάποια μεγάλη διαφορά, αφού πάλι είναι ένας μονόλογος, απλά νομίζω ότι φέτος επικεντρώνεται στις σχέσεις, στα ζευγάρια. Είμαι εγώ μαζί με κάποιο μουσικό γκεστ σε κάθε παράσταση, αλλά είναι διαφορετικός ο χώρος, καλύτερο θέατρο».

«ΣΤΟ STAND UP ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΝΑ ΡΟΛΟ, ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ»


-    Γιατί επιμένεις και αγαπάς αυτό το είδος που κάνεις τόσο χρόνια και δεν αλλάζεις;

«Πρώτα απ’ όλα γιατί σαν καλλιτεχνική μορφή έκφρασης μου ταιριάζει και ίσως είναι το πιο δυνατό και αυστηρό είδος κωμωδίας. Το τρίτο και ποιο βασικό επειδή έχει να κάνει πολύ με το κείμενο και εγώ γράφω. Αυτό είναι που απολαμβάνω περισσότερο απ’ όλα, ταιριάζει απόλυτα στην ιδιοσυγκρασία μου.  Το stand up χωράει πάρα πολλά πράγματα. Μην κοιτάς στην Ελλάδα πως το έχουν διαχειριστεί αρκετοί, σαν είδος που πας και λες ανέκδοτα στον κόσμο! Η αυστηρή φόρμα του stand up υπάρχει στην Αγγλία και την Αμερική ως λαϊκό θέαμα».

-    Δεν είναι πιο ελεύθερα τα πράγματα στο stand up; Δεν υπάρχει μια διαδραστικότητα με το κοινό;

«Όχι, αυτό είναι λάθος, δεν υπάρχει καμία δραστικότητα. Αυτό είναι που τρομάζει τον κόσμο, ότι δηλαδή πας εκεί και ο κωμικός ασχολείται με σένα. Το πολύ-πολύ να γίνει από σκηνής κάποια ερώτηση, αλλά μέχρι εκεί. Κανονικά έχει όλα τα συστατικά μιας παράστασης, έχει το κείμενο, σκηνοθεσία, αλλά η μεγαλύτερη διαφορά είναι η απουσία τέταρτου τοίχου, δηλαδή δεν παίζεις ένα ρόλο αλλά είσαι εσύ. Μιλάς καταρχάς για πράγματα που απασχολούν εσένα, ιδωμένα μέσα από τη δική σου ματιά, αλλά καταλήγεις να βλέπεις ότι αφορούν τους πάντες. Γιατί για μένα η κωμωδία δεν μπορεί να λειτουργήσει αν δεν υπάρχει το συλλογικό ασυνείδητο και αυτό σε κάνει μια παρέα, αφού το γέλιο είναι ο απόλυτος κώδικας επικοινωνίας στις σχέσεις».

«Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ ΗΘΟΠΟΙΪΣΚΟΣ ΚΑΙ ΚΟΜΜΩΤΗΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ STAND UP»


-    Είναι πιο δύσκολο είδος, γιαυτό απαιτεί και τόσα πράγματα;

«Κοίτα αν κρίνω από τους celebrities που κάνουν stand up, μάλλον είναι εύκολο. Ο κάθε πικραμένος ηθοποιίσκος και κομμωτής κάνει stand up, αλλά δεν είναι. Είναι δύσκολο, ναι!»

-    Έρχεται κόσμος στο θέατρο; Βλέπεις ότι τα λιγοστά χρήματα που έχει πια, τα διαθέτει για να δει κάτι σε κάποια σκηνή ή πηγαίνει κυρίως σε κωμωδίες ;

«Οι καλές κωμωδίες όλες τις εποχές ήταν αγαπημένες για τον κόσμο, αλλά αυτό που συμβαίνει αυτή τη στιγμή κατά τη γνώμη μου είναι ότι φεύγει αρχικά λόγω απουσίας οικονομικών πόρων το επίκεντρο της διασκέδασης του κόσμου από μπουζούκια, λουλούδια, τσιφτετέλια και έρχεται σε ένα πιο εκλογικευμένο και ουσιαστικό είδος που είναι η ψυχαγωγία. Καλά είναι τα λουλούδια και τα μπουζούκια αλλά είχαμε αρχίσει πια να πιστεύουμε ότι έτσι διασκεδάζει ο Έλληνας. Δεν διασκεδάζει έτσι όμως. Αρχίζει η εποχή και έρχεται σε πιο σωστά μέτρα ψυχαγωγίας, δηλαδή να φύγει κάποιος κρατώντας κάτι από αυτό που είδε. Αυτό είναι πολύ μεγάλη αλλαγή. Ο κόσμος αρχίζει και ψάχνει πράγματα τα οποία θα του δώσουν και κάτι και απομυθοποιεί και λιγάκι αυτό το ότι «πάω να δω κάποιον που είναι όνομα και τον είδα να παίζει στην τηλεόραση». Αυτό δεν ισχύει πια»

«ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ»


-    Πάντα ήθελα να σε ρωτήσω πως πήρες την απόφαση πέρσι να συμμετάσχεις σε μια μεσημεριανή εκπομπή στην οποία αναγκάζεσαι να σχολιάσει θέλοντας και μη, θέματα και πρόσωπα που δεν μπορείς;
«Μπορείς αλλά εκεί αν πεις κάτι που έχει το πιο λογικό επιχείρημα σε κοιτάνε σαν ούφο, γιατί λες το λογικό. Κοίταξε, long story sort! Καταρχάς δεν είμαι ηθοποιός, δεν έχω πάει σε σχολή και τα λοιπά. Η δουλειά μου είναι να γράφω, να παράγω χιούμορ. Από εκεί με επέλεξαν και μου πρότειναν αυτή την ιστορία. Τώρα αυτό που μου πρότειναν δεν είχε καμία σχέση με αυτό που βγήκε στον αέρα. Αυτό που μου περιέγραψαν ήταν μια εκπομπή ποπ, με χιούμορ, πολιτιστική, με σάτιρα. Την δεύτερη εβδομάδα που ήμουν εκεί παραιτήθηκα. Ψάξαμε να βρούμε μια φόρμα άλλης συνεργασίας, δεν βρέθηκε παρά μόνο το ότι βγήκαν κάποια επεισόδια μέσα από το “Comedy lab”, το πράγμα μπούκωσε, περίσσευα. Δεν μου έδινε κάτι παρά χάλαγα κάποιες ώρες της ημέρας, οπότε είπαμε να μην χαλάσουμε τις καρδιές μας. Ο λόγος όμως ήταν αυτός, ότι μου περιέγραψαν μια άλλη εκπομπή. Όταν πήγαινα για την πρώτη συζήτηση ήμουν σχεδόν βέβαιος ότι δεν θα προχωρήσει κάτι αλλά αυτό που συζητήσαμε ήταν πολύ ωραίο. Μπορώ βέβαια να καταλάβω γιατί αυτό δεν έγινε, όπως και το ότι κατάλαβαν γιατί περισσεύω εκεί».

«ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕΓΑΛΟ ΒΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ»


-    Θα ήθελες να κάνεις κάτι άλλο τηλεοπτικά; Κάτι με stand up comedy, εκπομπή, σήριαλ;

«Έτσι όπως είναι η τηλεόραση θα σου έλεγα με μια φράση, μια δουλειά που να δουλεύω και να πληρώνομαι. Στη δική μου φιλοσοφία, τα δίμηνα, τρίμηνα και αυτά δεν υπάρχουν. Δεν εξυπηρετώ κανέναν και δεν το έκανα ποτέ στη ζωή μου, τη στιγμή που δεν σου δίνει κανείς παραπάνω όταν πηγαίνει καλά η επιχείρηση. Ίσως γιατί πάντα έπαιρνα λίγα χρήματα, οπότε αυτά ήθελα να τα πληρώνομαι. Είχα την τύχη να συνεργαστώ με εταιρείες παραγωγής που μας πλήρωναν στην ώρα τους αλλά θεωρώ ότι το επόμενο μεγάλο βήμα είναι το ίντερνετ. Η τηλεόραση με αυτή τη μορφή και τον τρόπο οικονομικής ενίσχυσης δεν πρόκειται να βγει πουθενά. Και αν δει κανείς τα web tv που απέτυχαν ήταν εκείνα που στήθηκαν με τηλεοπτική λογική και μπάτζετ. Ήδη είμαι στην ομάδα του comedy lab που έχει πολύ καλό νούμερο στην επισκεψιμότητα και από εκεί και πέρα κάνω φωνητικά το «Κάτι ψήνεται» στον Alpha και συζητάω αλλά με μια ψυχραιμία δημιουργικότητας. Επίσης πάντα υπάρχει η επιλογή του ίντερνετ σε συμπαραγωγή με ένα κανάλι που θα το συνεκμεταλλεύεται. Τώρα πια ανοίγουν νέοι δρόμοι, γιατί αυτά κάποτε δεν θα μπορούσαν να γίνουν».

-    Ο βιοπορισμός από τη δουλειά σου είναι εύκολο πράγμα πια αυτή τη χρονιά;

«Όχι, αλλά έχω και το ραδιόφωνο, κάνω εκπομπή στο Βήμα fm, έχω το «Κάτι ψήνεται» και φυσικά το θέατρο, αλλά ποτέ για μένα δεν έβγαινε πολύ εύκολα το πράγμα. Και στους περισσότερους καλλιτέχνες νομίζω, αν εξαιρέσεις κάποια μεγάλα ονόματα».

«ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ. ΣΤΑ ΣΗΡΙΑΛ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΠΑΙΡΝΕ 15.000 ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ 200 ΕΥΡΩ»


-    Οι αμοιβές για γνωστά ονόματα στα σήριαλ μπορεί να έφταναν και 15.000 ευρώ το επεισόδιο και τώρα να μην υπάρχουν καθόλου. Για εκείνους υπάρχει πια διαφορά.
Τώρα αν κάποιος πληρώνεται 1000 ευρώ και ξαφνικά πάει στα 600 ίσως να συνηθίζει πιο εύκολα.

«Κοίταξε θα προσαρμόσεις ξανά τη ζωή σου όπως το έχει κάνει ο παππούς, ο συνταξιούχος. Προτιμώ να στεναχωρηθώ για τον παππού που έπαιρνε 1000 και τώρα παίρνει 600 και όχι για το πρώτο όνομα που έπαιρνε 15000. Αυτές οι αντιθέσεις ήταν τεράστιες. Εγώ έχω παίξει σε σήριαλ τα οποία στήνονταν με αυτή τη λογική, δηλαδή 15.000 ευρώ το πρώτο όνομα και 200 ευρώ το τρίτο, που είναι μεγάλη και άδικη διαφορά. Από την άλλη η αγορά λέει «τα φέρνεις- τα παίρνεις», αλλά δυστυχώς αυτή της στιγμή ζούμε με ιδιαίτερο καθεστώς. Σαφώς δεν βλέπω με συμπάθεια αυτό που γίνεται αλλά για μένα η μεγαλύτερη αδικία είναι σε αυτούς που δεν μπορούν να αντιδράσουν, δηλαδή στους συνταξιούχους, πολύτεκνους, αρρώστους».

-    Μέχρι πότε θα σε βλέπουμε στο θέατρο «Εν Αθήναις» στο Γκάζι;

«Αυτή τη στιγμή είμαστε σίγουρα μέχρι τα Χριστούγεννα, αλλά δεδομένης της προσέλευσης του κόσμου, ήδη το έχουμε σχεδιάσει να πάει μέχρι το τέλος της σεζόν. Εμείς κάναμε μερικά πράγματα φέτος με την παραγωγή που κατά τη γνώμη μου ήταν κινήσεις στρατηγικής σημασίας. Καταφέραμε ρίξαμε τα εισιτήρια, καταφέραμε και αλλάξαμε χώρο, πήγαμε πιο κεντρικά, στο Γκάζι, ενώ πήγαμε σε έναν από τους πιο ωραίους χώρους της Αθήνας, το Εν Αθηναις. Έτσι αυτό που δίνει ο άλλος το εισπράττει στο δεκαπλάσιο και από εκεί και πέρα για μένα είναι ωραίο ότι έρχονται μουσικοί και παίζουν ως γκεστ. Το πάντρεμα της μουσικής με την κωμωδία μου άρεσε πάντα».

-    Μου είπες πριν ότι δεν έχεις σπουδάσει υποκριτική; Δεν έχεις ποτέ πάει σε ανάλογη σχολή;
«Έχω κάνει κάποια σεμινάρια από περιέργεια αλλά δεν κυνήγησα ποτέ ρόλους. Εμένα μου προέκυψε αυτό επειδή έγραφα. Έχω σπουδάσει μάρκετινγκ και διαφήμιση και έχω δουλέψει κειμενογράφος δέκα χρόνια σε πολλές διαφημιστικές. Αυτό ξεκίνησε σαν χόμπι γράφοντας, αλλά κάποια στιγμή επειδή μου άρεσε σαν είδος είπα να δώσω τα κείμενα μου. Μου είπαν όμως ότι ο καθένας γράφει τα δικά του. Έτσι ανέβηκα στη σκηνή ο ίδιος να το δοκιμάσω και μου φάνηκε ενδιαφέρον».

|ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΕΩΡΓΙΟΥ